پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
انتخاب شرکت تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار به عنوان تعاونی سبز در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

انتخاب شرکت تعاونی هنرمندان کارآفرین گلبهار به عنوان تعاونی سبز در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر

- 1402/07/06

شرکت تعاونی هنرمندان کار آفرین گلبهار واحد فناور عضو دوره رشد مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک به عنوان "تعاونی سبز" در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر انتخاب شد. در این همایش از 23 تعاونی برتر ملی در همایش تعاون و حکمرانی مردم با حضور رئیس جمهور در سالن همایش‌های صدا و سیما تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت تعاونی هنرمندان کار آفرین گلبهار واحد فناور عضو دوره رشد مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک به عنوان "تعاونی سبز" در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر انتخاب شد. در این همایش از 23 تعاونی برتر ملی در همایش تعاون و حکمرانی مردم با حضور رئیس جمهور در سالن همایش‌های صدا و سیما تقدیر شد.

این همایش با هدف معرفی بهتر الگو‌های موفق تعاونی و با حضور تعاونگران سراسر کشور، اتاق‌های تعاون استانی، اتحادیه‌های تعاونی، اداره‌های کل استانی و اتاق تعاون ایران برگزار شد.


دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.